Dostawa i płatność
90% zamówień wysyłamy w ciągu 24h od zaksięgowania należnej kwoty na naszym koncie bankowym. Czas dostarczenia przesyłki przez kuriera wynosi zwykle ok. 2 dni robocze.
Profile na czas przechowywania oraz transportu zabezpieczone są folią ochronną, która minimalizuje ryzyko zarysowania ich dekoracyjnej strony. Listwy wysyłamy w masywnych tubach wzmocnionych drewnianym stelażem.
Jeżeli Twoje poprzednie zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, możliwe jest złożenie domówienia. W jaki sposób? Złóż nowe zamówienie, a w opcji wysyłki wybierz “domówienie”. Dzięki temu nie będziesz musiał ponosić podwójnych kosztów wysyłki, a my połączymy dwa zamówienia i wyślemy je w jednej paczce. Pamiętaj, aby dodać komentarz z informacją z jakim zamówieniem mamy połączyć Twoje domówienie.
Koszt wysyłki jest wysoki z uwagi na to, że jest to przesyłka niestandardowa dłużycowa.
Paczki wysyłane są kurierem DPD. Po zrealizowaniu zamówienia otrzymasz od nas maila z linkiem do śledzenia przesyłki, dzięki któremu będziesz mógł sprawdzić na jakim etapie jest Twoja paczka oraz uzyskać numer kontaktowy do kuriera.
Jesteśmy sklepem internetowym i realizujemy zamówienia jedynie wysyłkowo. Nie posiadamy możliwości odbiorów osobistych ani płacenia gotówką. Nie prowadzimy sklepu stacjonarnego.
Jeśli kurier będzie chciał dostarczyć złamaną, oklejoną taśmą DPD paczkę, najlepiej odmów jej odbioru oraz skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Wyślemy paczkę jeszcze raz, a tą zniszczoną, która do nas wróci, samodzielnie zareklamujemy.
Jeśli odebrałeś uszkodzoną paczkę niezwłocznie skontaktuj się z nami mailowo. Odbierzemy od Ciebie przesyłkę, samodzielnie ją zareklamujemy oraz wyślemy towar ponownie.
Nie wysyłamy paczek za pobraniem. Realizujemy tylko wcześniej opłacone zamówienia.
Ogólne
Fakturę wysyłamy elektronicznie po zrealizowaniu zamówienia na adres mailowy podany w zamówieniu. Czasem zdarza się, iż mail z fakturą trafia do spamu. Jeśli masz problem z odnalezieniem swojej faktury, skontaktuj się z nami mailowo.
Listwy na czas przechowywania oraz transportu zabezpieczone są specjalną folią ochronną w kolorze szarym. Należy ją zdjąć przed montażem.
Stal barwiona jest z jednej strony i ta strona jest zabezpieczona.
Podana przy produkcie cena dotyczy zawsze jednej sztuki wybranej listwy.
Nasze profile stalowe można docinać przy pomocy szlifierki kątowej z odpowiednią tarczą do cięcia metalu stosując najwyższe prędkości obrotu tarczy. Sam proces cięcia powinien być szybki oraz zdecydowany. Innym sposobem docięcia profili jest wykorzystanie brzeszczota lub nożyc do cięcia metalu.
Nie docinamy pojedynczych profili na wymiar. Dostępne są jedynie wymiary podane na stronie sklepu. Wykonanie produktu na wymiar wyklucza możliwość jego zwrotu. Jeśli jesteś zainteresowany zakupem dużych ilości produktu o innych parametrach niż mamy dostępne na stronie sklepu, skontaktuj się z nami drogą mailową – dokonamy indywidualnej wyceny.
Montaż i pielęgnacja
Listwy dostępne w naszej ofercie można zamontować przy użyciu kleju montażowego albo poprzez metodę wtopienia w klej do płytek.
Jeden klej wystarczy na 10 metrów bieżących.
W ofercie sklepu posiadamy klej LAMBRO GLUE, który świetnie sprawdzi się do przyklejenia dostępnych w naszym asortymencie listew. Do montażu można użyć również innego kleju, który będzie spełniał warunki techniczne.
Do pielęgnacji listew używaj jedynie miękkiej, delikatnej szmatki oraz wody z mydłem. Listew NIE należy trzeć, szorować ani czyścić chemią.
Zwroty
Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, to zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wystarczy, że prześlesz nam oświadczenie przed upływem 14-dniowego terminu (formularz odstąpienia od umowy sprzedaży dostępy do pobrania w zakładce https://lumara.pl/zwroty-i-reklamacje/). Możesz wysłać nam go drogą elektroniczną lub dołączyć do paczki ze zwracanymi listwami.
Zwracany towar wyślij do nas niezwłocznie na adres:
Elizja Aleksander Kasprzak
ul. Mazurska 21/7U,
93-149 Łódź,
adres poczty elektronicznej: sklep@lumara.pl,
numer telefonu +48 530 550 779
Przesyłkę można odesłać dowolnym kurierem. Można skorzystać z takich stron jak kurJerzy, epaka, furgonetka – są to firmy, które mają podpisaną umowę z przewoźnikami na paczki gabarytowe.
Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni.
Tak. Możesz przynieść zwracany towar osobiście na adres:
ul. Mazurska 21/7U,
93-149 Łódź
Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:00.
Koniecznie poinformuj nas o tym wcześniej drogą mailową lub telefonicznie.
Reklamacje
Bardzo rzadko zdarzają się pomyłki. Trzeba jednak pamiętać, iż w magazynie również pracują tylko ludzie i może zdarzyć się, iż otrzymany towar będzie odbiegał od zamówionego. Jeśli tak stało się w Twoim przypadku, to wyślij nam na adres mailowy sklep@lumara.pl zdjęcia towaru, który dostałeś oraz numer zamówienia, którego dotyczy reklamacja. Po zweryfikowaniu jej niezwłocznie wyślemy prawidłową listwę, a kurier, który dostarczy właściwy produkt, odbierze ten błędny.