Zwroty
Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, to zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam (Elizja Aleksander Kasprzak, ul. Mazurska 21/7U, 93-149 Łódź, adres poczty elektronicznej: sklep@lumara.pl, numer telefonu +48 530 550 779 ) oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wystarczy, że prześlesz nam oświadczenie przed upływem 14-dniowego terminu.
Zwracany towar wyślij do nas niezwłocznie na adres: Elizja Aleksander Kasprzak, ul. Mazurska 21/7U, 93-149 Łódź, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadkach wskazanych w Regulaminie. Wszelkie szczegółowe informacje na temat Twoich praw znajdziesz w tym dokumencie.
Reklamacje
Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, to przysługują Ci określone prawa w przypadku, gdy sprzedany towar nie jest zgodny z umową.
W przypadku braku zgodności towaru z umową, masz prawo przesłać do nas reklamację – Elizja Aleksander Kasprzak, ul. Mazurska 21/7U, 93-149 Łódź, adres poczty elektronicznej: sklep@lumara.pl, numer telefonu +48 530 550 779.
Co do zasady ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz żądać:
– wymiany towaru,
– naprawy towaru.
W niektórych przypadkach możesz złożyć oświadczenie o:
– odstąpieniu od umowy,
– obniżeniu ceny.
Wszelkie szczegółowe informacje na temat Twoich praw znajdziesz w Regulaminie.
Formularze: